Saturday, March 28, 2009

The Earth Hour

Last night from 8.30pm- 9.30pm was Earth Hour that all around the world are doing it, basically doing it at the same time. So I did my part by offing everything in my apartment and go out for my dinner. Well...I should have ate my dinner by 8.30pm, but I guess I was a little too hungry to hold it. My parents did their part by going back to Penang >D. My sister, well...she go jalan jalan at KL with her friend. So can pretty much say that We all did our part.

I was so bored at Daiki Cafe, so I started smsing alot of people as to what they are gonna do during that earth hour. Mostly all with their parents and friends, sigh....so lonely~ But Chai Yu Hui suggested we go yum cha at k3k in ss15! Woo Hoo! My night is not so boring! So I meet up with her at Asia Cafe and we walked there together and have a drink and chat alot.

Yu Hui is someone I met at Timothy's christmas Party, that time we didn't talk at all cuz she's a friend of timothy's sister's friend. Later she added my in facebook(at first couldn't recognize, LOL) and from then I get to know her better when we message each other in there and sms. So when yum cha that time it was easier for us to chat. If not it's gonna be like how my good friend Eddy trying to help me find a gf by introducing to his cousin. Hahaha...it was boring, didn't get to chat much at all cuz dunno much about her 1st and she was surfing the net and gonna do her work with her cousin's laptop, sigh....

So my night last night was very interesting, I enjoyed Yu Hui's company. Oklar, I'll bring her out go makan one day. Thanks alot, Yu Hui!

damn...I'm late for church, See ya!

4 comments:

Jen ® said...

no sms me gehh *rolleyes*

johnny tai said...

ei? But u didn't give me ur number wor... =(

Jen ® said...

i said liao only you asked, mou sing yi geh *whistle* lol

johnny tai said...

HAhaha....then wats ur number? ;P